Translate

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Οικολογικό, χειροποίητο, καταπληκτικό απορρυπαντικό πλυντηρίου πιάτων .


Μέρα του περιβάλλοντος σήμερα! Νομίζω πως σαν Έλληνες έχουμε ξεπεράσει πλέον το σύνδρομο του πετάω τα σκουπίδια έξω από το αυτοκίνητο, ή αφήνω τις σακούλες στην παραλία να μου τις πάρει ο αέρας. Δηλαδή θέλω να το νομίζω...

Άρα τώρα πρέπει να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο πέρα και να βρούμε τον τρόπο να κάνουμε την λάτρα μας με οικολογικό τρόπο.! Θα μου πείτε υπάρχουν ένα σωρό απορρυπαντικά  οικολογικά στα σούπερ μάρκετ. Ναι αλλά και πανάκριβα επίσης! Και με τόσες μειώσεις στους μισθούς μας μάλλον στο τέλος του μήνα προτιμάμε ότι χρήματα έμειναν να ψωνίσουμε κάτι να φάμε παρά να αγοράσουμε απορρυπαντικά.


Ψάχνοντας λοιπόν για τέτοιες λύσεις ανακάλυψα την εν λόγω ανάρτηση, αναδημοσιευμένη σε πολλά άλλα site. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω ποιος το έγραψε πρώτος. Εγώ πάντως το βρήκα πρώτα εδώ: http://proionta-tis-fisis.blogspot.com/2013/05/blog-post_5443.html και αυτό αναφέρω.
Καλό είναι να αναφέρουμε τις πηγές μας! Δεν γίνεται να τα ξέρουμε όλα βρε παιδιά. Από κάπου τα είδαμε κι εμείς!

Λοιπόν που λέτε το τόλμησα! Έψαξα τα υλικά τα οποία και βρήκα αμέσως. Και το έφτιαξα! Τα πιάτα και τα ποτήρια μου γίνονται αστραφτερά και επιπλέον ούτε μυρωδιές ούτε τίποτα!!

Το δοκίμασα και σε 4 πλύσεις για να είμαι σίγουρη πριν σας το πω! Είμαι ενθουσιασμένη!! :-)

Υλικά

Τα υλικά τα λέει και η σημείωση αλλά για τους φίλους μου που δεν ξέρουν Ελληνικά και χρησιμοποιούν το μεταφραστή της google τα ξαναγράφω.

2 κούπες σόδα μαγειρική (Από την ίδια που βάζουμε στο κέικ)
2 κούπες βόρακα. Εγώ έβαλα βόρακα 1,5 φλιτζάνι διότι το  νερό στην περιοχή μας είναι σκληρό. (Ο βόρακας είναι μια πάμφθηνη λευκή σκόνη που εύκολα βρίσκει κανείς σε φαρμακείο αλλά και σε καταστήματα με μπαχαρικά.
4 κ.σ. ξινό ( Το γνωστό ξινό που βάζουμε και στις μπάμιες)



Συγκεντρώνουμε τα υλικά













Τ ανακατεύουμε στην σωστή αναλογία σ ένα βάζο.









Παίρνουμε μια κουταλιά της σούπας











Και τη βάζουμε στο πλυντήριο πιάτων στο ίδιο σημείο που θα βάζαμε την ταμπλέτα.




Κλείνουμε το βάζο και γράφουμε απέξω:

"Απορρυπαντικό Πλυντηρίου πιάτων" Σκέφτεστε να το περάσετε για αλάτι; :-)







Επίσης όταν τελειώσει το γυαλιστικό σας αντικαταστήστε το με ξύδι. Έτσι λέει η συνταγή. Αυτό δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα! Θα σας πω μόλις το δοκιμάσω εντυπώσεις!

Το ξύδι λειτουργεί μια χαρά σαν γυαλιστικό.
Βάλτε 2 ξυλάκια κανέλας, ή κανελο-γαρύφαλα σε τούλι μέσα στη θήκη που πλύνονται  τα κουτάλια και τα πιρούνια.  Δεν θα ξαναμυρίσετε άσχημη μυρωδιά!

4 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα!!! Όταν στο παρελθόν είχε έρθει ο τεχνικός του πλυντηρίου μου είχε πει να μη χρησιμοποιώ φτηνές μάρκες απορρυπαντικού γιατί δεν είναι αξιόπιστες!!!! Εγώ πάντως θα το δοκιμάσω, δεν έχω να χάσω και τίποτα!
    Έχω ένα βραβειάκι για σένα στο http://aromakouzinas.blogspot.gr/ πέρασε να το παραλάβεις!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Silena, Άργησα να σου γράψω αλλά είχα ένα σωρό που έτρεχαν και σήμερα που είχα κάτι νέο να αναρτήσω είδα το σχόλιο σου. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Να σαι καλά! :-) Θα περάσω να το πάρω στα σίγουρα! Ένα βραβείο είναι πάντα ευπρόσδεκτο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σας απορρυπαντικό που αναφέρεται παραπάνω δεν το έχω χρησιμοποιήσει όμως χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια αντί για λαμπρυντικο το ξύδι τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή