Translate

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Κρεατοτυρόπιτα


Η αλήθεια είναι πως ούτε κι εγώ τρελαίνομαι να τρώω χθεσινό φαγητό. Αλλά δεν μου αρέσει και να πετάω το φαγητό.  Το θεωρώ μεγάλη σπατάλη. Έτσι ψάχνω πάντα τρόπους να μεταμορφώσω  ότι  περισσέψει  και να το παρουσιάσω την επόμενη μέρα σαν κάτι εντελώς νέο.   Το κρέας που είχε περίσσεψε από  προηγούμενη ήταν πολύ. Σκέφτηκα να το κάνω ρυζότο. Αλλά … μπά, δεν έχω όρεξη για ρύζι. Να το κάνω ομελέτα! Μπά… πολύ πρωτείνη μαζεμένη! Δεν τα το ευχαριστηθούμε και θα βαρυστομαχιάσουμε!
Χμ… Έχω τυρί και φέτα. Να το κάνω κάτι σαν πίτα! Με τι ζυμάρι όμως…. Λοιπόν θα φτιάξω εκείνο το πανέυκολο και πεντανόστιμο ζυμάρι που φτάχνω για την χορτόπιτα το χειμώνα. Αυτό θα κάνω!  Μιλάμε για καταπληκτικό ζυμάρι!  Πάω  να κάνω το πείραμα μου!


Ζύμη
1 φλυτζάνα ζεστό νερό
1 μπέικιν πάουντερ
1 φλυτζάνα λάδι
1 πρέζα αλάτι, λίγο πιπέρι, μια πρέζα ζάχαρη.





Γέμιση
Λίγο κρέας χοιρινό
Λίγο κρέας κατσκίσιο
Μια κόκκινη πιπεριά, μια κίτρινη
 Μαιντανό, κιτρινόριζα
Φέτα, Πεκορίνο, Κασέρι
1 αυγό
2 κ.σ. σάλτζα γλυκόξινη











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου