Translate

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Καραμελωμένα αμύγδαλα με σοκολάτα

Καλό μήνα! Λουλούδια, μυρωδιές, χρώματα, καλή διάθεση! Ο Μάρτης είναι ωραίος μήνας! Ο μήνας των απόκρεω ν και η ευκαιρία μας να νιώσουμε και λίγο παιδιά μαζί με τα παιδιά! Αλήθεια τι θα ντυθείτε φέτος! Εγώ δεν λέω! Το κρατώ κρυφό γιατί κάνω εμφάνιση κάθε χρόνο στο χορό του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μου και κανείς δεν με αναγνωρίζει μέχρι που κάποιο παιδί παρατηρεί κάτι χαρακτηριστικό πάνω μου και με αποκαλύπτει! χε! χε!  

Στα σοκολατάκια μου τώρα! 


Προχθές λοιπόν,  ανακάλυψα πως είχα πάρα πολλά αμύγδαλα! Κάθε φορά που περνάω από κατάστημα με ξηρούς καρπούς παίρνω αμύγδαλα και σουσάμι. Δεν ξέρω γιατί έχω πάντα την εντύπωση πως ποτέ δεν έχω από αυτά. Αποφάσισα λοιπόν να τα κάνω κάτι σαν παστέλι λιώνοντας λίγη ζάχαρη σε αντικολλητικό τηγάνι και ρίχνοντας τα μέσα για να βραχούν καλά.  Τα άπλωσα σε λαδόκολλα και κάποια από αυτά τα έφτιαξα σοκολατάκια! Απίστευτη γεύση! 

 


Σοκολάτα μαύρη 80% μαζί με καραμελωμένα αμύγδαλα. Τίποτα άλλο δεν χρειάζονται αυτά τα σοκολατάκια για να έχουν ολοκληρωμένη, γεμάτη, θεϊκή γεύση!  
 Το αμύγδαλο κι η σοκολάτα στέκονται από μόνα τους εξαιρετικά! 

Υλικά

200 γρ κουβερτούρα 80%
100 γρ καραμελωμένα αμύγδαλα
1 κ.σ. βιταμ
2. κ.σ. γάλα εβαπορέ
λαδόκολλα 

Διαδικασία



Κομματιάζουμε τα αμύγδαλα.








 

Όσο πιο σπασμένα είναι τα αμύγδαλα τόσο πιο νόστιμα γίνονται τα σοκολατάκια. 












Βάζουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί,. 
Σοκολάτα σε κομμάτια πήρα αυτή τη φορά. Η αλήθεια είναι πως λιώνει πολύ πιο γρήγορα αν και είναι πολύ πιο ακριβή! 










Προσθέτουμε και το γάλα με το Βιτάμ αμέσως γιατί αν το βάλουμε μετά που θα λιώσει η σοκολάτα σφίγγει και γίνεται δύσκολο να την χρησιμοποιήσουμε. 









Σε λίγα λεπτά έχουμε μια παχύρρευστη κρέμα. 















Ρίχνεις τα αμύγδαλα μέσα στην σοκολάτα και κουταλιά κουταλιά τοποθετούμε το μείγμα στην  λαδόκολλα. 







Τα αφήνεις 2-3 ώρες να στεγνώσουν εντελώς! 














Έτοιμα!!   Μακάρι Ο Μάρτης μας να είναι τόσο νόστιμος όσο αυτά τα σοκολατάκια! 



2 σχόλια:

  1. Την ίδια εμμονή έχω κι εγώ αλλά με φουντούκια! Καθότι Κρητικιά και εκπ/κός λες να μας έχει μείνει κανένα κουσούρι; Τα σοκολατένια σου αμύγδαλα είναι λαχταριστά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-) Καλημέρα! Συνάδελφος λοιπόν! Κοίτα κάποιο κουσούρι θα το αποκτήσουμε με τα χρόνια (σύμφωνα με διάφορες μελέτες)! Εύχομαι εμείς να την πάθουμε με τα αμύγδαλα και τα φουντούκια! χε! χε!

    Το blog σου είναι καταπληκτικό! Και με πολλά κρητικά στοιχεία! Μέχρι κι ελιές στο μπουκάλι έχεις αναρτήσει! Μπράβο! Θα σε παρακολουθώ! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή