Translate

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Καταπληκτικό ζυμάρι για κρουασανάκια γλυκά ή αλμυρά....



Εντάξει.. Το καλύτερο ζυμάρι που έχω δοκιμάσει ποτέ!
Την ιδέα την πήρα από το πολύ  ωραίο blog μαγειρικής http://syntagesapospiti.blogspot.se/
Εντυπωσιάστηκα από την ιδιαιτερότητα των υλικών (μα ζαχαρούχο γάλα;) και είπα να το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.  Απίστευτο ζυμάρι που φουσκώνει συνέχεια! Μέχρι να τελειώσεις το ένα ταψί γεμίζει πάλι η λεκάνη! Πραγματική μαγεία!!

Έκανα τις παραλλαγές μου βέβαια! Κάτι δεν μου πάει καλά όταν ακολουθώ την συνταγή ακριβώς χε χε!

Υλικά 

3 αυγά
1 κουτί  ζαχαρούχο
1 φακελάκι ξερή μαγιά
Στο κουτί του γάλακτος νερό
Στο κουτί του γάλακτος ηλιέλαιο
μια τσιμπιά αλάτι
αλεύρι γ.ο.χ. όσο σηκώσει για να γίνει μια ζύμη ελαστική και να μην κολλάει στα χέρια.

Διαδικασία 





Βάζουμε το ζαχαρούχο στη λεκάνη







Ρίχνουμε και το νερό να είναι χλιαρό γιατί αμέσως μετά ρίχνουμε την μαγιά. και χτυπάμε.

Ρίχνουμε και τα αυγά και συνεχίζουμε το χτύπημα.






Ρίχνουμε και τα υπόλοιπα υλικά

Και τέλος το αλεύρι.









Η Νεφέλη δεν ήθελε να σταματήσει το ζύμωμα. 



Γίνονται στο λεπτό τα κρουασανάκια με αυτό το κόλπο !




Φτιάξτε τα! Ζεστά είναι πεντανόστιμα! Αλλά κρύα είναι απλά ασυναγώνιστα! Είναι καταπληκτική ιδέα για δεκατιανό στο σχολείο!! 

Καλή επιτυχία και καλή αρχή σε όλους μας από αύριο στο σχολείο! Καλή Σχολική χρονιά! 



































9 σχόλια:

  1. καλημέρα στό Ηράκλειο
    Καλημέρα από Θεσσαλονίκη
    Συγχαρητήρια για την δουλειά
    που βλέπουμε..
    Θυμίζει τής πατρίδες μας
    Πόλη-και Σμύρνη
    Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα στο Ηράκλειο κι από μένα!!Το ζυμαράκι σας εξαιρετικό..σας το έκανε και διαφήμιση το πιό πάνω blog του φίλου Παύλου απο το ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ..σε μας καθιερώνεται και σας ευχαριστούμε..ελπίζω να τα λέμε..καλό απογευματάκι και μεγάλο μπράβο για την ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Παύλο και Κατερίνα! Σας ευχαριστώ πολύ!

    Πραγματικά Κατερίνα δεν έχω λόγια να περιγράψω την γεύση! Είναι πραγματική απόλαυση και νομίζω είναι και μια σχετικά ελαφριά εκδοχή σφολιάτας, διότι σε νοστιμιά μόνο με ένα είδος σφολιάτας μπορώ να το συγκρίνω!

    Παύλο! Σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση! :-) Φιλιά στην όμορφη Θεσσαλονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τόσες νόστιμες και ελκυστικές συνταγές ένα μικρό βραβείο πιστεύω αρμόζει!!
    Καλημέρα και καλό σ/κ!
    Περάστε σας παρακαλώ από το μπλογκάκι μου να παραλάβετε το βραβείο που σας περιμένει! Έτσι για να γνωρίσουμε καλύτερα τους νεότερους μπλογκογείτονές μας!

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα !!!! Λατρεύω το ζαχαρούχο γάλα !!!! Μπορώ να φαντασθώ την υπέροχη
    γευση τους !!!! Θα τα φτιάξω άμεσα !!!!! Έκανα μια βόλτα στο blog σου και είδα πολλές ενδιαφέρουσες συνταγές -έβαλα το blog σου
    στη λιστα με τα αγαπημένα μου food blogs (στην αριστερή πλευρά της ανάρτησης)
    Θα είναι χαρά μου να τα λέμε !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Μεγάλη μου τιμή!!
    Θα κάνω την σχετική ανάρτηση μόλις είναι έτοιμη!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Νίκη! Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πραγματικά είναι υπέροχη η γεύση τους αν και με δυσκολία μαντεύει κάποιος που δοκιμάζει τι είναι αυτό που δίνει τόσο ξεχωριστή γεύση στο υπέροχο αυτό ζυμάρι. Δεν ανιχνεύεται εύκολα. Έγινα κι εγώ μέλος του blog σου! Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο σου! Σίγουρα θα τα λέμε!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν Μαρία μου τα έφτιαξα!!! Πραγματικά τέλεια...!!! Δεν έχω ξαναφτιάξει τόσο ελαστική και νόστιμη ζύμη!!! Το μόνο πρόβλημα είναι...οτι κανείς δε μπορεί να φάει μόνο ένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μαθα το μαθα!!! Τα καλά νέα κυκλοφορούν! Όπως επίσης έμαθα πως το ζυμάρι που περίσσεψε το έκανες cinnamon rolls και ήταν πολύ νόστιμο!! Πολύ ωραία ιδέα!! Θα το κάνω κι εγώ την επόμενη φορά! Πολλά φορά στην Νικήτα μας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή