Translate

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Κέικ λεμόνι με σιρόπι και γλάσο (drizzle lemon cake)


Ο αγαπημένος μας φίλος Boris Briwi
τελευταίως όλο και πιο συχνά αναφέρει το drizzle lemon cake:  "Το καλύτερο κέικ που έχω φάει ποτέ. Έχω και την γνήσια βρετανική συνταγή..." και πες πες! Μ έπεισε να το δοκιμάσω! Κι έχω να πω... Και λίγα έλεγε!!
Amazing cake! Thank you Boris!


Υλικά

120 γρ βούτυρο
120 γρ ζάχαρη
4 αυγά
Μισό φλιτζάνι  φουντούκια αλεσμένα
Παπαρουνόσπορο (προαιτετικά εγώ δεν είχα αλλά του πάει πολύ)
Ξύσμα από δυο λεμόνια ή λάιμ

Περίπου μισή σακούλα φαρινάπ 

Σιρόπι

3 λεμόνια το χυμό

100 γρ ζάχαρη

Γλάσο

Χυμό και ξύσμα από 1  λεμόνι και 220 γρ άχνη.


Διαδικασία



Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη και το ξύσμα.









Προσθέτουμε και τα αυγά ένα ένα













Ρίχνουμε τα φουντούκια και τον  παπαρουνόσπορο. Ρίχνουμε και το αλεύρι. Ανακατεύουμε πολύ καλά να γίνει ένα μείγμα αρκετά σφιχτό. 



Βουτυρώνουμε μια φόρμα 








Και ψήνουμε για 45 περίπου λεπτά











Έτοιμο σχεδόν....





Τώρα αρχίζουν τα ωραία! 





Φτιάχνουμε ένα σιρόπι με το χυμό από 3 λεμόνια











 Το αφήνουμε για λίγο να κρυώσει















Και αρχίζουμε να φτιάχνουμε το γλάσο με την άχνη ζάχαρη


Βάζουμε λοιπόν την άχνη το ξύσμα και το χυμό του λεμονιού

για να κάνουμε το γλάσο μας. 











Επιστρέφουμε στο κέικ και το τρυπάμε με ένα καλαμάκι από σουβλάκι σε όλη του την επιφάνεια 














Ρίχνουμε το σιρόπι και το αφήνουμε να το πιει





Είναι τόσο λαχταριστό έτσι όπως περνάει μέσα από τις τρύπες που έχουμε ανοίξει. 






Και μετά ρίχνουμε την τελευταία μας πινελιά! Το γλάσο! 

Έπρεπε να μου γίνει λίγο πιο λευκό το γλάσο ε;  Επιείκεια πρώτη φορά το φτιάχνω. 






















Καλή επιτυχία!















2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα κοριτσάκι μου και με χαμόγελο!!εξαιρετική ηπρότασή σου για το κέικ λεμονιού..φαίνεται πολύ αφράτο και με το σιρόπι θα είναι πεντανόστιμο..βέβαια το γλάσο κάνει τη διαφορά!φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα αγαπημένη μου! Είναι ένα τόσο ιδιαίτερο σε γεύση κέικ πραγματικά! Η γεύση του λεμονιού εκπλήσσει πολύ ευχάριστα τον ουρανίσκο! Με τον καφέ, το τσάι, τη ζεστή σοκολάτα ταιριάζει απόλυτα! Είναι ιδανικό για μια "απογευματινή" γυναικοπαρέα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή