Translate

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Βασιλόπιτα 2015 ala lemon pie




                                    

Εμείς αργήσαμε φέτος να την φτιάξουμε την Βασιλόπιτα. Κι έτσι αυτή που φτιάξαμε δεν την λες και ακριβώς βασιλόπιτα. Βέβαια η μια κουταλιά βούτυρο γάλακτος προσδίδει αυτή τη γεύση την γιορτινή, χωρίς όμως να την κάνει ιδιαιτέρως λιπαρή. 
Έτσι κι αλλιώς τα λεμόνια αυτή την περίοδο έχουν την τιμητική τους. Υπάρχουν σε αφθονία παντού.
Εμένα τα λεμόνια μου είχαν πολύ χοντρή φλούδα. Και με ότι περίσσεψε έφτιαξα μια φοβερή μαρμελάδα λεμόνι. Σε αυτή την  ανάρτηση οι λεπτομέρειές! 
Και για να γυρίσουμε στην βασιλόπιτα αξίζει να πω πως επίσης είναι πολύ εύκολη! Και όσο από γεύση.... Δοκιμάστε την  και θα με θυμηθείτε!! 


Υλικά

1 φλιτζ. Ελαόλαδο και μια κ.σ. βούτυρο γάλακτος
400 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις.
4 λεμόνια το ξύσμα και το χυμό
Μισό κιλό ζάχαρη
3 αυγά
1.φλ. ξινόγαλα
Μισό κ.γ. baking powder
Μια τσιμπιά αλάτι
1 κ.γ. σόδα

Σιρόπι
3  λεμόνια χυμό και ξύσμα

Μισό φλ.. ζάχαρη 


Διαδικασία


Χτυπάμε το λάδι με το βούτυρο και το ξύσμα, το baking powder και τη ζάχαρη








Προσθέτουμε τα αυγά, το χυμό λεμονιού με τη σόδα το αλάτι και τέλος το αλεύρι












Βάζουμε το μείγμα στη φόρμα του κέικ.  Η δικιά μου είναι από σιλικόνη κι έτσι δεν χρειάζεται να την αλείφω με λάδι πριν. Δεν κολλάει το κέικ κι έτσι καθαρίζεται εύκολα μετά. 







Βάζουμε το κέικ που περίσσεψε  σε φόρμακια. Εντάξει αν δεν έχετε καρδούλες σε κανονικά! 

Μέχρι να φουσκώσουν και να ψηθούν σωστά φτιάχνουμε το σιρόπι με τον κλασικό τρόπο ανακατεύοντας μόνο το λεμόνι με τη ζάχαρη σ ένα κατσαρολάκι και αφήνοντας το να βράσει μέχρι να δέσει. Σε 10 λεπτά ήταν μια χαρά, γιατί η ποσότητα δεν είναι μεγάλη. Εμένα το σιρόπι μου αρέσει πολύ καλά δεμένο. Δεν νοτίζει το γλυκό. Γίνεται πιο σταθερό κι ενισχύει τη γεύση του πολύ διακριτικά.  Το ένα από τα δυο υλικά πρέπει να είναι κρύο όταν τα ενώνουμε. Εμένα ήταν κρύο το σιρόπι. 

Δείτε τις καρδούλες μου τι όμορφες που έγιναν μετά από 20 λεπτά ψήσιμο!!! 










Δεν ήθελα να βάλω άχνη, αν και θα την έκανε πιο γιορτινή σε όψη πολύ γλυκια για τα γούστα μας σε γεύση όμως. 

Παρόλα αυτά έγινε συμπαθητική! 


Η ζωγραφιά είναι της Άλκηστις. :-) 


Δείτε την πόσο ωραία όψη έχει. Σε κάνει να θέλεις να την φας!! μιαμ μιαμ! 


ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ :-) 



2 σχόλια:

  1. Κραταω το πηρουνι μου και περιμενω να τσιμπησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενη!! Έλα προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις!! ! Κάθε μέρα που περνάει είναι και νοστιμότερη! :-)

      Διαγραφή