Translate

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Μανταρίνι έτσι κι αλλιώς...

Αυτά τα μανταρίνια ήταν χωρίς κουκούτσια! Και ήταν και πολλά! Όπότε μ έβαλαν σε σκέψεις...
Να τα κάνω γλυκό κουταλιού.... όχι όχι λένε τα κορίτσια. Εμείς δεν τρώμε γλυκά κουταλιού! Ε τότε να τα κάνω μαρμελάδα...  Και τα μανταρίνια μας αντάμειψαν και μας έδωσαν και σιρόπι για τα καλοκαιρινά παγωτά! :-)

Υλικά
4 κιλά μανταρίνια
2 κιλά ζάχαρη
νερό

Διαδικασία

Ξύνουμε ελαφρά τη φλούδα των μανταρινιών και τους
δίνουμε και μια βράση να ξεπικρίσουν εντελώς και να φύγει η αψάδα τους.









Μετά τα βγάζουμε κι ένα ένα τα τρυπάμε τρυγύρω μ ένα πιρούνι.
Αυτό το κάνουμε για να μπεί το σιρόπι παντού. Μην στενοχωριέστε! Το σχήμα επιστρέφει όταν πιεί το σιρόπι.









Αφού βράσουν τα φρούτα με την ζάχαρη κρατάω τα πιο όμορφα μανταρίνια για γλυκό κουταλιού. Τα υπόλοιπα τα πολτοποιώ για να κάνω την μαρμελάδα μου.




Αν περισσέψει σιρόπι το βάζω σε μπουκάλι για παγωτά! Έρχεται και καλοκαίρι!! .








γλυκό κουταλιού









και το σιρόπι

:-) μυρίζει τέλεια ! Έχει πολύ έντονη γεύση! Αξίζει να τα φτιάξετε! Τα μανταρίνια είναι ακόμη παντού! 

5 σχόλια:

  1. Βρε Μαρία στείλε 5-6-10 βάζα, που έχετε τα περιβόλια και τους πορτοκαλεώνες σε απόσταση αναπνοής και μου τα μοστράρεις φάτσα κάρτα!;!
    Γγγγκκκρρρρ! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα χα!! Γεια σου Ζαμπία!! Εμ ! Εσύ ξενιτεύτηκες! Τι να σου πω!! :-) Πρέπει να την επισκέπτεσαι την Κρήτη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω πειραματιστεί ποτέ με παρασκευές μαρμελάδας και γλυκών του κουταλιού, αλλά μου φαίνεται οτι πολύ γρήγορα θα το κάνω!!
    Αν θές πέρνα λίγο απο το blog μου, γιατί έχω ένα βραβείο για εσένα!!
    http://cookingwithgiorgos.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Γιώργο! Σ ευχαριστώ και για το σχόλιο και για το βραβείο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα βραβείο και απο εμένα Μαρία για την όμορφη δουλειά που κάνεις !
    http://drunktomatogreece.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html
    Κυριάκος ! Αααα και καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή